silke-down-under.reismee.nl

Yamba en Byron Bay

Hallo allemaal,

Na een leuk weekje in de hectische stad Sydney ben ik alleen verder getrokken. De eerste twee nachten na mijn vertrek uit Sydney heb ik doorgebracht in Yamba, een heel mooi klein en niet toeristisch kustplaatsje 10,5 uur rijden met de bus vanuit Sydney. Ik sliep in een hostel met heel veel surfers en waar alle jongens elkaar ook gewoon dudes noemen, dus dat was wel grappig. Ook de sfeer was er heel laid back en relaxed. Dat was wel even fijn na een week in zo’n drukke stad. Toen ik aankwam ben ik na het inchecken een mooie wandeling gaan maken langs alle stranden van Yamba (en dat zijn er veel voor zo’n klein plaatsje). Na een middagje wandelen kwam ik er achter dat ik bij een Nederlands meisje op de kamer sliep met wie ik samen heb gekookt. De volgende dag heb ik s’ochtends een surfles gevolgd. Tijdens de surfles heb ik zelfs dolfijnen gezien dus dat was wel heel erg gaaf! Daarna ben ik samen met hetzelfde Nederlandse meisje naar de green and blue pool geweest en zijn we s’avonds lekker uiteten gegaan. De volgende dag ben ik verder gereisd naar Byron Bay. Ook een echt surfersplaatsje maar dan veel toeristischer. Hier heb ik de eerste dag aan het strand gelegen en vandaag ben ik met een jongen uit het hostel naar cape Byron gelopen, een uitzichtpunt met een vuurtoren waar we ook walvissen hebben gespot. Morgen ga ik door naar brisbane en daar hoop ik zo snel mogelijk werk te vinden.

Reacties

Reacties

Miranda

Hey goedemorgen ? leuk om te lezen Silke! Ipv de krant reisverhalen van jou.... super??

Arjan D

Ook ik lees graag mee met je belevenissen
Supergaaf Silke

Robin

Heel erg gaaf Sil, fijn dat je het echt heel erg naar je zin hebt!!

opa

ik vindt het leuk dat je het naar je hebt, en mooi vindt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active