silke-down-under.reismee.nl

Eerste dagen Sydney

Na een reis van drie dagen ben ik vrijdag 14 september aangekomen in Sydney. Hier slaap ik t/m 20 september in het wake up hostel wat wel een erg fijn en mooi hostel is. De eerste dag ben ik samen met een paar mensen uit mijn groep door de stad gaan wandelen en hebben we de harbour bridge en het opera house bekeken wat heel erg gaaf en indrukwekkend was. Dag 2 hadden we s’ochtends een oriëntatie vanuit de organisatie gehad met info over het werken en reizen hier, wat erg handig was. S’middags zijn we naar Bondi Beach geweest. De sfeer op Bondi Beach is geweldig en het is er echt leuk. Na een namiddagje strand heb ik gezellig met twee mensen uit mijn groep wat gegeten bij een heel leuk klein local eettentje! Vandaag ben ik met diezelfde twee mensen naar de blue mountains gegaan. Dat was heel erg gaaf en indrukwekkend. We hebben daar een hike gedaan en de hele middag gewandeld wat ontzettend mooi en gezellig was. Morgen ben ik van plan een stadswandeling te gaan doen vanuit het hostel om de stad verder wat beter te leren kennen.

Reacties

Reacties

Susanne

Hoi Silke.

Vandaag een reisdag begreep ik richting het noordoosten. Goede reis! Misschien reageren we niet overal op maar we volgen je foto’s en verhalen wel hoor! Ben je vanaf nu alleen op reis? Succes in ieder geval!

Groetjes van de buurtjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active